loader image

Klachten

Welkom bij de Klachtenpagina van Thuizz

Bij Thuizz streven we naar de hoogste klanttevredenheid. Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan willen we u graag helpen. Hieronder vindt u informatie over hoe u een klacht kunt indienen en wat u kunt verwachten.


Hoe dient u een klacht in?

Neem contact met ons op

U kunt uw klacht indienen via E-mail: klacht@sfeer-thuizz.nl

Geef duidelijke informatie
Vermeld in uw bericht de volgende informatie:
Uw naam en contactgegevens
Ordernummer
Een duidelijke omschrijving van de klacht
Indien van toepassing, voeg foto’s toe ter ondersteuning van uw klacht


Wat gebeurt er na uw klacht?

Ontvangstbevestiging
U ontvangt binnen 1-2 werkdagen een bevestiging van de ontvangst van uw klacht.

Behandeling
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk onderzoeken. Dit kan enkele dagen duren, afhankelijk van de complexiteit van de zaak.

Oplossing
Zodra we uw klacht hebben beoordeeld, ontvangt u van ons een reactie met een oplossing of verdere stappen. We doen ons best om een passende oplossing te bieden.


Wat als ik niet tevreden ben met de oplossing?

Als u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u:

Uw klacht opnieuw indienen met aanvullende informatie.
Contact opnemen met een onafhankelijke geschillencommissie, consumentenorganisatie of de ODR.


Waarom klagen belangrijk is

Uw feedback is waardevol voor ons. Het helpt ons om onze producten en service te verbeteren. We waarderen het als u uw ervaringen met ons deelt.

Bedankt voor uw begrip

Bij Thuizz nemen we klachten serieus en willen we ervoor zorgen dat u tevreden bent met onze producten en diensten. Neem gerust contact met ons op als u vragen heeft of verdere ondersteuning nodig heeft.